חברה לבניית אתרים חכמים , בניית CRM בהתאמה אישית , בניית אתרים בוטיק, מערכות ניהול , מערכות מבוססות ענן , מערכות רכזות תקשורת , טלפונים , רכזות IP
ברנשטיין 10
ראשון לציון
75503
ישראל
פתח סגור - צור קשר
Host4You הוסט4יו - פתרונות תוכנה
שם מלא:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
פרטים:
052-5209347

לידים

פליליסט - יוטיוב ללא פרסומות
EZBZ - Social Businuss Network TradukiQr - Qr Code Services mac man - שירותי מקניטוש מיטוקיז - עוגיות , עוגות ומאפים טעמים לאירועים ומפגשים מיוחדים באנר ישראל - חברת שיווק , קידום ומיתוג באינטרנט קרשר ישראל

לידים

לידים זה דרך שיווק חדשה הקיימת בעולם האינטרנט. השיטה אומרת לקנות פרסום על פי תוצאות מיידיות, כלומר, ישנם שיטות פרסום של עסק או חברה באינטרנט, שמתחייבים ליצור לעסק פרסום אך לא יכולים להתחייב לפרנסה, כלומר שיצא משהו מהפרסום הזה. לידים כן מבטיחים. לידים זה פרסום שמניב תוצאות, וכל תוצאה שהיא פנייה לעסק שלך, שיחת טלפון היא ליד, ועל כל ליד אתה משלם, כך שבטוח יהיו לך תוצאות.

 

 

ליד הוא שם של לקוח פוטנציאלי שמתעניין במוצר או בתצורה של העסק שלך,ניתן ליצור איתו באמצעות  טלפון, פנייה שהשאיר לך ,מייל ועוד... המרה זה מצב של פרסום שהתחיל כליד ונסגר כעסקה. מעט מאוד מהחברות יכולות להבטיח המרה ולרוב גם לא מבטיחים לידים, כי השוק מאוד רחב וקשה מאוד להגיע ללקוחות הפוטנציאלים האלו, אך אם חברת האינטרנט טובה וסומכת על השיווק שלה, היא מוכרת לידים, ולך כבעל עסק משתלם לקנות לידים, כך שהפרסום יותר בטוח ויעיל. ברגע שקנית ליד, הקונה כבר בידיים שלך, ועכשיו אתה צריך להפעיל את ה"קסם" שלך.

 

 

לאיזה עסקים מומלץ לקנות לידים?

-          עסקים בעלי שוק לקוחו פוטנציאלים גדול, שידוע שמחפשים את שירותיו באינטרנט. ניתן לבדוק זאת על פי מילות החיפוש שמקישים ב"גוגל" בתחום העסק. כמו כן כדאי שהשוק יהיה לא גדול מידי, כדי שלא יהיה תחרות גדולה מידי. למשל,מידע על אנשי מקצוע כמו שיפוצניק , ניתן למצוא באינטרנט בכמות גדולה, ולכן גם כדאי לקנות לידים לבעל המקצוע שמייצג, כי הרבה גולשים מחפשים דרך רשת זאת. לעומת זאת ריהוט, אנשים מחפשים חנויות קרובות, ואז הולכים לראות ויזואלית את הרהוט עצמו ואז מחליטים אם לקנות או לא.

-          כדאי שהעסק יהיה רווחי, כי קניית לידים זה לא יקר אך גם לא זול ולכן לא כדאי ליישם שיטה זו על בגדים במחיר נמוך, או מכירת פרטים במחיר נמוך מ100 שקל, כי הפרסום הזה לא ישתלם לכם, ולכן כדאי לתחום של אנשי מקצוע כמו עורכי דין, שיפוצים, מכירת מוצאי חשמל, שבהם לרוב כל מכירה של המוצר מעל 1000 שקל, ולכן זה משתלם.

-          עסק ותיק ימשוך יותר לידים מאשר עסק צעיר. לא מומלץ להתחיל עם  שיטה זו בתחילת הדרך של העסק כיוון שאין לו ניסיון וותק, ולכן כדאי לעסקים מתחילים ליצור פרסום בעזקת בניית אתר, וקידום אתרים אורגני ובהמשך לאחר כמה שנים, להתקדם עם שיווק הלידים.

 

 

קידום אתרים במודל תשלום בעבור תוצאות, ניתן להשיג בחברות בניית האתרים או האינטרנט השונות.

ישנם שני שיטות: 1. קנייה ישירה של לידים- אתה מציב כמות של לידים שאתה מוכן לשלם וכך בהתאם דואגים להפקת הפרסום. ישנם חברות שיש להם מערכת שלמה לדפי נחיתה ויצרת לידים ופשוט מכניסים אותך כחלק מהמערכת ויוצרים סביב הדף שלך הרבה "רעש" ועניין ומקווים ליצור דרך זה את הלידים.

2. תוכנית שיתופים-  שיטה אינטרנטית שנותנת אפשרות לפמפרסמים להעלות באנרים ועמותי נחיתה בעצמם, ובעל האתר בוחר היכן להציב את התכנים הללו, בהתאם לתשלום. תוכנית זו משתלמת בגלל שניתן להגדיר בדיוק את התוצאות עבורם אתם משלמים. תוכנית זו ניתנת ללקוח פרסום חינם, והבאנר שלו מופיע בכלן האתרים של השותפים המשווקים, וכמובן בשביל ליצור מצב כזה, צריך לעלות תכנים מעניינים ואיכותיים.

 

 מיתוג אתרים

 קידום ומיתוג אתרים באתר של חברת "קרשר" - חברה למוצרי ניקיון חשמליים.

 

אנו חברת "הוסט4יו" מציעה קניית לידים דרכנו. יש לנו מערכת שבה אנו בונים ומעצבים לכם דפי נחיתה איכותיים וטובים, המקדמים את הבאנר שלכם ודואגים ללידים לעסק שלכם. אני דואגים לקדם את הדף בכתבות וקישורים ומפנים אל העסק שלכם על ידי פנייה והשארת פרטים בדף, ובעל העסק חוזר ישירות ללקוח.אנו עושים כל מה שביכולתנו כדי לגרום שתהיה לכם פרנסה טובה, ושלא יפסיקו לפנות אליכם בנושא העסק שלכם.

Valid XHTML 1.0 Transitional

התאמה לדפדפן אקספולרר IE 6,7,8,9
התאמה לדפדפן לספרי - SAFARI - MAC
התאמה לדפדפן לפייר פוקס - FIREFOX
התאמה לדפדפן כרום - CHROM
התאמה למוביל - JQUERY MOBILE
שירותי PHONEGAP
שירותי Titanium

מפת אתר - הוסט4יו