חברה לבניית אתרים חכמים , בניית CRM בהתאמה אישית , בניית אתרים בוטיק, מערכות ניהול , מערכות מבוססות ענן , מערכות רכזות תקשורת , טלפונים , רכזות IP
ברנשטיין 10
ראשון לציון
75503
ישראל
פתח סגור - צור קשר
Host4You הוסט4יו - פתרונות תוכנה
שם מלא:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
פרטים:
052-5209347

פרסום באינטרנט

פליליסט - יוטיוב ללא פרסומות
EZBZ - Social Businuss Network TradukiQr - Qr Code Services mac man - שירותי מקניטוש מיטוקיז - עוגיות , עוגות ומאפים טעמים לאירועים ומפגשים מיוחדים באנר ישראל - חברת שיווק , קידום ומיתוג באינטרנט קרשר ישראל

פרסום באינטרנט

בעולם הפרסום יש כל כך הרבה שיטות ודרכים שונות לפרסם את העסק שלך או המוצר שלך. ניתן לבנות אתר שבו נכנסים על התכנים על העסק והמידע שהלקוח צריך לדעת. ניתן ליצור קישורים לאתר המקדם אותך ובכך ליצור כמה שיותר פניות לאתר שלך או לאתר המפרסם אותך. ניתן ליצור דף נחיתה המופיע כל פעם ברגע שפותחים אתר שמקדם אותך, וזהו הדף הראשון ש"קופץ" ללקוחות בעיניים. כל אלו כמובן ניתן לעשות כבודדים או אפילו יותר טוב, במקביל. אך כמובן חשוב להשקיע ולעדכן כל אחד מהם בנפרד.


דף נחיתה דרוש תשומת לב, בעיקר כשמעדכנים או עושים פרסומת גדולה בשביל למשוך לקוחות לדף. הוא צריך להיות ברור, קריא, יפה והכי חשוב- מושך!


כללי יסוד לעיצוב דף נחיתה:

  • כותרת ראשית ומשנית- הכותרות צריכות להיות בולטות, מעניינות, מובנות ובלי יותר מידי מלל. זכרו שהגולש לא מתעמק יותר מידי בף ומה שהוא מצליח לקרוא מהר וקולט זה מה שנשאר, וזה אולי מה שיוביל ללקוח נוסף. חשוב לשים לב שיש כותרת ראשית בולטת, גדולה יותר, ומתחתיה כותרת משנית קטנה יותר, שבה מצויינים הפרטים החשובים על העסק או על המוצר שרוצים לפרסם.

  • הוספת תמונה- תמונה בולטת, בלי יותר מידי פרטים חשובים, אם זה תמונה של המוצר עצמו, או דוגמא למשהו שהעסק מתעסק בו ואותו הוא רוצה לפרסם. תמונה צריכה להיות במקום בולט בדף ומשצעותי.
  • קישור להפעלה- כפתור שיקשר את הלקוח במידה והוא רוצה לקרוא ולדעת עוד, הוא לוחץ על כפתור זה, שמקשר אותו לאתר הקיים. חשוב להפריד בין כפתור ההפעלה לרישום לניוזלטר, כדי למנוע בלבול לגולשים.
  • קישור לניוזלטר- כל דף נחיתה יש למטה אפשרות למילוי פרטים של הלקוח המעוניין שיחזרו אליו עם הרעיון. רשימה זו משמשת את בעל העסק למספר דברים: לשליחת ניוזלטר עם מבצעים ומוצרים חדשים, לשמירת הלקוחות וניהול מסע פרסום איתם ועל ידם, ניצול גולש כלקוח פוטנציאלי לעסק.
  • יתרונות המוצר או העסק- יש לציין מה היתרונות של העסק, ולא "לחפור" בהם יותר מידי. מומלץ ליצור אותם בצורה נקודות, שכל נקודה מציינת משהו קטן וקליל.
  • קישור לרשתות חברתיות, או מוצגים תקשורתיים אחרים-  כמו שאנחנו מנסים להגדיל את האנשים יעשו לנו "לייק" בפייסבוק ככה אנחנו רוצים שאנשים ידעו עלינו. ולכן כשיוצרים דף נחיתה כדאי לרשום את זה, ולקשר לדף הפרסום שלכם, או לדף הפייסבוק. לדוגמא: סלבריטי שעושה לייק לכם בפייסבוק, רושם המלצה עליכם או על המוצר שאתם משווקים. כדאי לציין את זה בדף נחיתה ולקשר לפרסום. זה יוצר יותר עניין בכם פתאום.



 
לסיכום, דפי נחיתה צריכים להיות ממוקדים בלקוחות או במוצר שלך וצריכים להיות ממוקדים ותוכן מועט, גדול וברור, תמונה או סרטון על המוצר שעוזרים
 לפרסום טוב, וקישורים להפעלה, לרשתות חברתיות ולניוזלטר.



חברת "הוסט4יו" יצרה מערכת לניהול פרסום נוחה ופשוטה. ניתן להכניס על משתמש אחד מספר דפי נחיתה בנושאים שונים, עיצוב שונה, מלל שונה ועוד...
הלקוח דואג לעיצוב הדף, למלל, לפרטים, ולכל התוכן שתרצה לפרסם. מערכת ניהול פרסום נוחה וקלה לשימוש, הדואגת לכמות בלתי מוגבלת של דפי נחיתה לעסק שלך, ודואגת להגדיל משמעותית את הלקוחות המגיעים לעסק שלך.


Valid XHTML 1.0 Transitional

התאמה לדפדפן אקספולרר IE 6,7,8,9
התאמה לדפדפן לספרי - SAFARI - MAC
התאמה לדפדפן לפייר פוקס - FIREFOX
התאמה לדפדפן כרום - CHROM
התאמה למוביל - JQUERY MOBILE
שירותי PHONEGAP
שירותי Titanium

מפת אתר - הוסט4יו