חברה לבניית אתרים חכמים , בניית CRM בהתאמה אישית , בניית אתרים בוטיק, מערכות ניהול , מערכות מבוססות ענן , מערכות רכזות תקשורת , טלפונים , רכזות IP
ברנשטיין 10
ראשון לציון
75503
ישראל
פתח סגור - צור קשר
Host4You הוסט4יו - פתרונות תוכנה
שם מלא:
טלפון:
דואר אלקטרוני:
פרטים:
052-5209347

10 סיבות למה לקדם את העסק שלך באינטרנט

פליליסט - יוטיוב ללא פרסומות
EZBZ - Social Businuss Network TradukiQr - Qr Code Services mac man - שירותי מקניטוש מיטוקיז - עוגיות , עוגות ומאפים טעמים לאירועים ומפגשים מיוחדים באנר ישראל - חברת שיווק , קידום ומיתוג באינטרנט קרשר ישראל

10 סיבות למה לקדם את העסק שלך באינטרנט


1. שיווק בתקשורת אחרת- עד היום, הפרסום לעסק שלך נבע מתליית שלטים גדולים בקרבת העסק, פליירים, מודעות בעיתון, ולמי שיש הרבה כסף, גם פרסומת בטלוויזיה.כיום, האינטרנט משפיע על האוכלוסייה הכי טוב. אין בו הגבלה לכמות הנושאים שהוא כולל, הוא מגיע לכל מקום, לכל קהל, ולרוב הוא גם יעל הרבה יותר מכל שיטות הפרסום שהיו עד כה

 

2. מודעות לקהל יעד אחר-מודעות בעיתון, יגיעו למי שקורא את העיתון, ובטלווזיה, רק למי שצופה בערוץ הזה באותו זמן. באינטרנט, יש אפשרות לכולם לצפות ולראות, וגם אם חיפשו משהו אחר, על הדרך הם רואים את הפרסומת שלך בדף, וכך אתה מגיע למעגל לקוחות גדול יותר עם צרכים שונים למוצרים שלך
.

3. מודעות קהל יעד במקום אחר- לרוב שאתה שלטים, או מחלק פליירים, זה מגיע לסביבת מגורים שלך, או במקרה הטוב, לכלל העיר שבה אתה גר. באינטרנט, זה מגיע לכולם, לא רק לערים סביבך, לא רק למדינה שלך, אלא לכל העולם. המידה ומישהו מחפש את התחום שלך בעברית וניתן גם לעשות זאת באנגלית, הוא מגיע אליך. זה מגדיל המון את מעגל הלקוחות ומשפיע כלכלית ושוויקית על העסק

.

4. הגעה למצב שיכירו אותך כמשווק בלעדי- כשמקדמים את האתר של העסק שלך כמו שצריך, כותבים כתבות מרובות ומקשרים לאינדקסים המתאימים, ניתן להגיע למצבשברגע שמישהו ירשום במנוע החיפוש "גוגל" או כל מנוע חיפוש אחר, רק חלק מהמוצרים שלך, או מילה שקשורה חלקית למוצר שלך- הוא יגיע ראשונות אליך. כך שלרוב הפעמים, הלקוח מכיר קודם אותך, על שאר המתחרים, ולרוב הוא בוחר את הראשון שמופיע, וכך זה יוצר אותך כמשווק בלעדי של המוצר מבחינת הלקוח

.

5. ליצור אפשריות קנייה בדרכים אחרות- היום, בעידן המודרני, ניתן ליצור אתר מסחרי שממש כמו חנות מכירת מוצרים דרך האינטרנט. אפשר לעשות את כל הקניות שתרצה דרך האינטרנט. וגם לעסק שלך ניתן להוסיף מערכת תשלום באתר, וכך אנשים שגרים רחוק מהעסק שלך, או שסתם לא בא להם לצאת מהבית, יכולים לקנות ממך, גם בדרך הזו. כך שזה מגדיל לך את מעגל הלקוחות וגם את הכספים לעסק

.

6. להגדיל את כמות הקונים,על ידי הקונים העכשווים- הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר, תפסו תאוצה בשנים האחרונות, והיום, כמעט לכל בן אדם בעולם, יש חשבון אצל אחד מהם. היתרון הגאוני ברשתות אלו, זה שאתה מכיר את הבן אדם מהפרופיל שלו וגם את חבריו. כמו שידוע "הראה לי את חבריך- ואומר לך מי אתה!", כך גם הקניות. מי שקונה מוצר מסויים, רוב הפעמים, חבריו ירצו גם מוצר, או לפחות מאותו סגנון. ברגע שאתה מחבר את האתר שלך לרשתות חברתיות,תוכל להגדיל את מעגל הלקוחות שלך מהאנשים שבוחרים לקנות ממך, ומחוברים דרך הפרופיל שלהם. כך אתה מרוויח על כל לקוח אחד, לפחות עוד 10 לקוחות, וכך מעגל הלקוחות גדל וגדל

.

7. שימוש בטכנולוגיות שונות של עיצוב ושיווק- הפרסום בשלטים או בפליירים על גבי דף, שונים מהאינטרנט. באינטרנט יש וואריציות לעיצוב מיוחד ושונה, שלא ניתן לעשות על דף. לעשות את הלוגו של העסק תלת מימד, שמסתובב ומשנה צבעים. להראות כל מוצר בגדלים שונים, ותוך כדי האיפיון שלו מתחלף מתחתיו. עיצוב וגרפיקה התחום האינטרנט רק מתפתח משנה לשנה, ויכול ליצור דברים שבכלל לא חלמת, או ידעת שקיימים. עיתוב מקצועי ואיכותי מביא את האתר שלך למראה יותר יפה ומושך את העיניים, וכמובן מה שמושך את העיניים- מושך גם את הלקוחות

.

8. הודעת מיידית על שינוי בקולקציה או במיקום- במידה ובעסק שלך יש תחלופה עונתית במוצרים, ניתן ליצור הודעה באתר, ללקוחות הקבועים שהגיעה קולקצייה חדשה, כגון למוצרים חדשים שהגיעו, מבצע חדש שיצא וכל דבר שונה, יגיע מיידית לאתר וכך מיידע את הלקוחות במהירות ובקלות. כמו כן כמחליפים מיקום לחנות, או פותחים עוד חנות שמוכרת את המוצרים- ניתן להודיע בקלות, וכן ליצור אירועים של בזאר מכירה, או חלוקת קופונים באותו יום, ולהודיע ישירות ללקוח באתר העסק ולדאוג שכל הלקוחות הפוטנציילים ידעו על כך ויבואו להשתתף ולקנות

.

9. אפשרות ליצור מועדון לקוחות גדול, ובקלות לנהל אותו באתר העסק שלך, תהיה אפשרות לרישום לקוחות שנכנסים לאתר. ניתן ליצור שבמידה ורוצים לראות חלק מסויים באתר, צריך להירשם ולהשאיר פרטים, ללא עלות. הפרטים האלו ישמשו לך לבנות את מועדון הלקוחות שלך. כל לקוח שנכנס ומשאיר פרטים, נותן למועדון לגדול, וכך יהיה לך קל יותר לשלוח פרסומים על מבצעים חדשים או דגמים חדשים שיצאו. עמו כן ניתן ליצור הטבה למי שבמועדון לקוחות וכך לגרום ליותר ויותר לקוחות להיכנס לאתר ולהירשם

.

10.והכי חשוב- פרנסה-בסופו של דבר, כל השיווק והפרסום הזה, בא בשביל להכניס כסף לכיס בסוף כל יום, ולהתפרנס כמו שאתה ראוי. שיווק ידוע היום כתחום שעוזר מאוד לפרנסה. דואג לעסק שלך לשגשג ולפרוח, ואתה צריך רק לדאוג לניהול של השיווק. בחברות גדולות, יש מס' אנשים שאחראים על התחום הזה, ודואגים כל יום לעדכן את האתר של העסק, וכן לדאוג למבצעים. בעסקים קטנים, בעל העסק דואג, אך זה ניתן וזה אפשרי, אם רק תקדיש לזה שעה ביום, לעדכן ולפרסם דברים, והשעה הזו תגדיל לך את הפרנסה, ותעשה לך את החיים הרבה יותר קלים ושמחים:)

 
 
 

Valid XHTML 1.0 Transitional

התאמה לדפדפן אקספולרר IE 6,7,8,9
התאמה לדפדפן לספרי - SAFARI - MAC
התאמה לדפדפן לפייר פוקס - FIREFOX
התאמה לדפדפן כרום - CHROM
התאמה למוביל - JQUERY MOBILE
שירותי PHONEGAP
שירותי Titanium

מפת אתר - הוסט4יו